
Вакансии
Если Вы хотите стать частью команды, в которой профессионализм, мотивация и сотрудничество имеют приоритет, а Ваши знания и навыки будут оценены по достоинству и преумножаться каждый день, благодаря международной практике и обмену опытом, присоединяйтесь к нам!
Преимущества:
- Конкурентная заработная плата и талоны на питание;
- Бонус в зависимости от результатов;
- Возможность приобретения продуктов и услуг банка на льготных условиях;
- Международная программа медицинской помощи при возникновении тяжелых заболеваний;
- Тренинги и тимбилдинги;
- Разнообразие в работе, возможность получения международного опыта;
- Совмещенный график работы (офис / дистанционка);
- Возможности для профессионального развития, перспектива роста.
EXIMBANK, молдавский филиал Группы Intesa Sanpaolo - лидера в Италии, и одной из самых сильных банковских групп в Европе - приглашает кандидатов на следующие вакантные должности:
- Analiza cerințelor de business și a legislației pentru construirea sistemelor informatice;
- Detalierea si redactarea cerințelor business pentru specificații;
- Identificarea și propunerea soluțiilor de optimizare a proceselor și a proiectelor;
- Coordonarea cu echipa responsabilă la efectuarea testelor funcționale a noilor dezvoltări;
- Monitorizarea procesului de realizare a livrabilelor tehnice dezvoltărilor;
- Urmărirea post implementării a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție;
- Asistența utilizatorilor din cadrul băncii, pentru a permite identificarea și abordarea a disfuncționalităților;
- Proiectarea, implementarea și menținerea soluțiilor de securitate a informațiilor;
- Definirea profilurilor de acces pentru resursele informaționale, inclusiv pentru orice aplicație;
- Furnizarea și menținerea serviciilor de gestionare a identității și a accesului pentru utilizatorii interni și externi;
- Prevenirea și gestionarea incidentelor de securitate a informațiilor și producerea dovezilor cu privire la rezolvarea progresului incidentului.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare în domeniul IT sau Economic;
- Experiență în domeniu financiar-bancar;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic;
- Cunoașterea în gestiunea bazelor de date;
- Gândire logică, structurată și sistemică;
- Capacitatea de formulare succintă și coerentă a gândurilor, atât oral, cât și scris;
- Cunoașterea business-proceselor bancare;
- Cunoașterea soluțiilor de Securitate privind identificarea utilizatorilor;
- Cunoașterea profilurilor de acces pentru resursele informaționale;
- Cunoașterea standardelor de Securitate a informațiilor și asigurării continuității proceselor;
- Experiența în domeniul proiectelor reprezintă avantaj.
- Automatizarea procesării de date;
- Dezvoltarea aplicaţiilor pentru necesităţile de business;
- Dezvoltarea şi modificarea rapoartelor;
- Modificarea şi dezvoltarea funcţionalităţilor suplimentare la aplicaţiile existente;
- Dezvoltarea interfeţelor pentru module/sisteme informatice bancare;
- Modificarea interfeţelor existente în funcţie de cerinţele de business;
- Înlăturarea deficienţelor din aplicaţiile existente;
- Acordarea suportului utilizatorilor de aplicaţii.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare în domeniul IT;
- Cunoaşterea la nivel înalt a fundamentelor de baze de date relaţionale (Oracle, MS SQL Server);
- Cunoaşterea avansată PL/SQL (experienţă de lucru cu PL/SQL cel puţin de 2 ani);
- Cunoaşterea tehnologiilor C#, ASP.NET, .NET Frameworks;
- Experiența în domeniul financiar-bancar prezintă un avantaj.
- Efectuarea analizei financiare a dosarelor de credit ale persoanelor juridice;
- Verificarea corectitudinii întocmirii dosarului de credit, informațiilor indicate în raportul de acordare a creditului, veridicitatea și autenticitatea actelor prezentate de client și corespunderea solicitării de credit cu produsele creditare ale Băncii;
- Solicitarea datelor suplimentare de la angajații Diviziei Corporații și ÎMM în scopul clarificării informației și excluderea erorilor;
- Verificarea sau asigurarea verificării de către angajații Diviziei Corporații și ÎMM a situației juridice a clientului ;
- Verificarea identității solicitanților de credit, monitorizarea conturilor clienților existenți și tranzacțiilor mari și cu caracter neordinar;
- Efectuarea operațiunilor în aplicațiile bancare și în sistemul informațional al Băncii;
- Efectuarea, prin coordonare cu Departament Juridic, controlul legalității actelor de constituire, documentelor financiare și de altă natură, prezentate de solicitantul de credit;
- Controlul corectitudinii derulării întregului proces de analiză a unei solicitări de finanțare și acordă consultanță angajaților din Diviziei Corporații și ÎMM .
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare cu profil economico-financiar;
- Experiență în domeniul analizei creditelor persoanelor juridice cel puțin un an;
- Cunoașterea Excel-ului la nivel avansat;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu;
- Gândire analitică și abilități de comunicare.
- продвижение и продажа банковских продуктов и услуг;
- анализ, оценка потенциальных клиентов, изучение рынка;
- привлечение новых клиентов;
- разработка и презентация клиентских предложений;
- достижение установленных коммерческих целей;
- Продвижение имиджа Банка.
Требования к кандидату:
- высшее образование;
- коммуникативные навыки;
- навыки ведения переговоров и продаж;
- способность к анализу и синтезу;
- ориентация на клиента и результаты;
- стрессоустойчивость, эмоциональная стабильность.
- Gestionarea conturilor bancare;
- Efectuarea încasărilor şi plăţilor în numerar;
- Efectuarea operaţiunilor de schimb valutar;
- Efectuarea transferurilor băneşti internaționale;
- Deservirea conturilor de depozit;
- Verificarea rapoartelor privind tranzacţiile zilnice efectuate.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Cunoaşterea avansată a limbii române şi ruse, medie a limbii engleze sau italiene;
- Experienţă în relaţiile cu clienţii sau într-o funcţie analogică va constitui un avantaj;
- Cunoştinţe de utilizator în aplicaţiile MS Office, Excel;
- Abilităţi de comunicare, orientare spre client şi rezultat;
- Atenţie la detalii;
- Asumarea responsabilităţilor;
- Echilibru emoţional şi rezistenţă la sarcini repetitive.
- Gestionarea activităților administrative aferente ședințelor Comitetului de Management și Consiliului Băncii, precum și redactarea proceselor verbale;
- Gestionarea documentelor interne;
- Traducerea şi redactarea documentelor elaborate de organele corporative ale Băncii;
- Elaborarea rapoartelor periodice către autoritățile de supraveghere;
- Asistarea membrilor Comitetului de Management în comunicare, documentare și coordonare internă;
- Înregistrarea și arhivarea ordinelor de serviciu și ale notelor interne.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare în domeniul economic, financiar, juridic sau filologic;
- Cunoașterea fluentă a limbilor română și engleză, rusa prezintă un avantaj;
- Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
- Experiență în secretariat aferent organelor corporative (prezintă un avantaj);
- Capacitate de concentrare, rezistență la efort și volum mare de lucru;
- Gândire procesuală și globală, perseverență, adaptabilitate la situații noi și spirit de echipă;
- Abilităţi de analiză şi sinteză;
- Responsabilitate, inițiativă, operativitate în lucru și atenție la detalii.
- Participarea activă la dezvoltarea și administrarea produselor de carduri bancare;
- Gestiunea proiectelor cu Mastercard și VISA;
- Formularea cerințelor business pentru dezvoltările IT;
- Îndeplinirea obiectivelor stabilite.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare cu profil economico-financiar;
- Experiența de minimum 2 ani în domeniul cardurilor bancare (manager de produs sau specialist Back Office);
- Înțelegerea și cunoașterea aspectelor comerciale (triggeri de profitabilitate a produselor) și tehnice (funcționalitatea cardului in cadrul sistemelor de plăți Visa și Mastercard) ale cardurilor bancare;
- Gândire analitică, proactivă și creativă;
- Abilități dezvoltate în comunicare, organizare și multitasking;
- Nivel înalt de motivație si dorința de implicare în proiecte noi;
- Cunoașterea limbii engleze și instrumentelor Microsoft Office – utilizator independent.
- Dezvoltarea strategică şi gestionarea sucursalei;
- Coordonarea procesului de vânzare şi promovare a produselor bancare;
- Administrarea şi dezvoltarea continuă a portofoliului de clienţi/produse/servicii ale sucursalei şi luarea deciziilor;
- Gestionarea angajaților sucursalei și oferirea suportului în identificarea soluțiilor;
- Gestiunea riscurilor aferente activităţii Sucursalei;
- Asigurarea integrităţii patrimoniului Sucursalei.
Cerinţe:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Experientă bancară similară de minimum 1 an;
- Experienţă în domeniul creditării şi deservirii clienţilor;
- Reputaţie impecabilă de afaceri;
- Capacităţi organizatorice şi analitice;
- Cunoaşterea limbilor română, rusă și engleză (avantaj);
- Abilități dezvoltate de comunicare, vânzare și negociere.
- Participarea activă la dezvoltarea și administrarea produselor și serviciilor bancare digitale destinate persoanelor fizice (Internet / Mobile banking);
- Formularea cerințelor de business pentru dezvoltările IT aferente produselor și serviciilor digitale;
- Analiza funcționalității produselor digitale;
- Evaluarea performanței produselor digitale și a experienței clienților în procesul de utilizare a acestora.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare cu profil economico-financiar sau tehnologii informaționale;
- Experiența de minimum 2 ani în domeniul produselor bancare digitale;
- Gândire analitică, proactivă și creativă;
- Abilități dezvoltate în comunicare, organizare și multitasking;
- Nivel înalt de motivație si dorința de implicare în proiecte noi;
- Cunoașterea limbii engleze și instrumentelor Microsoft Office – utilizator independent.
Или заполните онлайн:
Заинтересованные лица могут направлять резюме, с сопроводительным письмом о намерениях с указанием должности по электронной почте: recrutare@eximbank.com
В случае, если Вы не нашли интересующие Вас вакансии в вышеперечисленных позициях, но все же желаете быть частью нашей команды, просим направить свое резюме (на английском языке) на случай появления вакансий.
Мы свяжемся только с выбранными кандидатами.
Примечание: Отправляя свое резюме, Вы даете согласие на обработку Ваших персональных данных в рамках процедуры отбора кандидатов.