Sugestii și Reclamații
Stimate client,
Vă mulțumim pentru că ați ales serviciile Băncii Comerciale EXIMBANK S.A.
Totodată, apreciem punctul dumneavoastră de vedere și vă asigurăm că feedback-ul primit de la clienți este foarte important pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre.
În cazul în care, în relația dumneavoastră cu Banca a existat o situație care v-a generat o nemulțumire, vă asigurăm că vom prelua mesajul dumneavoastră și vom depune eforturi în a remedia deficiențele pe care ni le semnalați.
Autoritatea abilitată cu funcţii de supraveghere și protejare a drepturilor consumatorilor de servicii și produse financiare pe domeniile: piața de capital, piața asigurărilor și serviciilor bancare, este Comisia Națională a Pieței Financiare (CNPF), mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77, tel: 022-85-95-95, www.cnpf.md.
- „Reclamațiile pot fi depuse: prin e-mail (cu respectarea reglementărilor cu privire la forma electronică – cu aplicarea semnăturii electronice) la adresa office@cnpf.md , sau prin intermediul oficiilor poștale: la sediul CNPF, în cutia poștală amplasată la intrare în sediul instituției”;
- „Tariful către numărul de apel va fi considerat apel cu tarif normal conform rețelei și tipului de abonament al inițiatorului”.
Politica privind gestionarea reclamațiilor și petițiilor adresate autorităților de supraveghere și de apel, instituțiilor de soluționare alternativă a litigiilor