Picture

Locuri vacante

Dacă vă doriți să faceți parte dintr-o echipă în care profesionalismul, motivația și cooperarea au prioritate, iar cunoștințele și aptitudinile să vă fie valorificate și multiplicate zilnic, prin schimb de practici și experiențe internaționale, alăturați-vă nouă!

Beneficii:

  • Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
  • Tichete de masa;
  • Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
  • Orar flexibil de muncă;
  • Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
  • Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
  • Program internaţional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
  • Facilități sportive precum teren de fotbal și sală de volei pentru promovarea unui stil de viață activ.

 

EXIMBANK, subsidiara din Moldova a Grupului Intesa Sanpaolo – lider în Italia și unul dintre cele mai solide grupuri bancare din Europa – invită candidaţi pentru următoarele funcţii vacante:

SPECIALIST MANAGEMENT PROACTIV CREDITE
Responsabilități:

- Efectuează analiza rapoartelor aferente portofoliului de credite executate de către Departamentul Dirijare Riscuri și prezintă concluziile sale privind gestionarea activelor problematice către Grup.
- Participă în procesul de detectare a debitorilor cu risc sporit, inclusiv prin examinarea continuă a listelor de debitori cu risc sporit prezentate de subdiviziunile Băncii;
- Actualizează listele evenimentelor negative și critice în scopul utilizării lor pentru identificarea debitorilor cu risc sporit şi participă la automatizarea acestora;
- Acordă suport în definirea celui mai potrivit plan de acțiuni pentru debitorii cu risc sporit, prezentând planurile spre validare către Directorul de Arie/ Comitet, după caz.
- Monitorizează periodic acțiunile și strategiile aplicate pentru debitorii cu risc sporit;
- Raportează către Comitet/Șeful de Arie/Grup eficiența planurilor de acțiune aplicate pentru clienții incluși în procesul de management proactiv al creditelor.

Cerințe față de candidat:

- Studii superioare cu profil economico-financiar;
- Cunoașterea procesului de creditare atât a persoanelor fizice, cât și juridice;
- Viziune despre corelația sistemului bancar cu domeniile economiei naționale;
- Cunoașterea business-proceselor bancare;
- Gândire analitică;
- Abilități de lucru cu baze mari de date;
- Cunoașterea limbii engleze și a Excel-ului – la nivel avansat.
DIRECTOR SUCURSALĂ (Orhei)
Responsabilități:

- Dezvoltarea strategică şi gestionarea sucursalei;
- Coordonarea procesului de vânzare şi promovare a produselor bancare;
- Administrarea şi dezvoltarea continuă a portofoliului de clienţi/produse/servicii ale sucursalei şi luarea deciziilor;
- Gestionarea angajaților sucursalei și oferirea suportului în identificarea soluțiilor;
- Gestiunea riscurilor aferente activităţii Sucursalei;
- Asigurarea integrităţii patrimoniului Sucursalei.

Cerinţe:

- Studii superioare în domeniul economic;
- Experiență bancară similară de minimum 1 an
- Experienţă în domeniul creditării şi deservirii clienţilor;
- Reputaţie impecabilă de afaceri;
- Capacităţi organizatorice şi analitice;
- Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză (avantaj);
- Abilități dezvoltate de comunicare, vânzare și negociere.
SPECIALIST MONITORIZARE ŞI CONTROL CALITATE CREDITE
Responsabilități:

- Efectuează activități de monitorizare și control de nivelul 2 asupra calității datelor;
- Elaborează rapoarte privind programul și rezultatele activităților desfășurate, prezentând lista controalelor efectuate, rezultatele acestora, deficiențele identificate și măsurile corective întreprinse/recomandate;
- Gestionează relațiile cu alți participanți ai modelul de guvernare a datelor și cu cei implicați în dezvoltare/aplicarea modelelor interne pentru determinarea parametrilor de risc;
- Analizează calitatea documentației și sarcinile efectuate de către nivelul 1 de control a calității datelor;
- Verifică exactitatea datelor algoritmului utilizat de către nivelul 1 de control a calității datelor prin reexecutarea acelorași controalelor, dar prin diferite metode diferite (de exemplu, Marchine Learning), cu scopul de a perfecționa controalele existente;
- Implementează noi controale a calității datelor pentru detectarea problemelor care nu sunt acoperite de controalele existente;
- Analizează calitatea bazei de date utilizate pentru estimare/calibrare modelelor interne (de exemplu PD, LGD, EAD, EWS, lichiditate etc.), la diferite etape ale activităților de estimare;
- Monitorizează progresul în timp a acțiunilor corective;
- Participa la elaborarea, actualizarea actelor normative interne care reglementează managementul şi controlul calității datelor.

Cerințe:

- Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale, finanțe sau matematică;
- Cunoașterea fluentă a limbii române, engleze - nivel mediu;
- Competență în utilizarea instrumentelor de management a datelor, cum ar fi SAS, Python și Excel;
- Competențe de a analiza fluxuri mari de date, a detecta probleme și de a oferi soluții;
- Cunoștințe generale privind managementul riscurilor va constitui un avantaj.
ȘEF OFICIU SECRETARIAT GENERAL (GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ)
Cerințe față de candidat:

- Studii superioare în domeniul economic sau juridic;
- Cunoașterea fluentă a limbilor română și engleză, rusa prezintă un avantaj;
- Experiență în domeniul guvernanței corporative în sectorul bancar – minim 3 ani;
- Cunoașterea legislației naționale și internaționale relevantă activității de guvernanță corporativă;
- Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
- Responsabilitate, spirit de inițiativă, operativitate în lucru și atenție la detalii.

Responsabilități:

- Organizarea și coordonarea activităților legate de convocarea și desfășurarea ședințelor ordinare și extraordinare ale Consiliului Băncii, Adunării Generale a Acționarilor, a comitetelor specializate ale Consiliului și a celor Manageriale, în conformitate cu prevederile normelor interne ale Băncii și ale legislației în vigoare;
- Asigurarea fluxului de informare a angajaților și subdiviziunilor Băncii cu privire la deciziile adoptate de către Adunarea Generală a Acționarilor, Consiliul Băncii, Comitetul de Management, Comitetele Manageriale sau Directorul General;
- Asigurarea executării activităților de evidență a informației cu privire la membrii Consiliului și mandatelor acestora;
- Gestionarea acționarilor (păstrarea Registrului Acționarilor, gestionarea cotelor de profit) și a informației aferente persoanelor afiliate Băncii;
- Asigurarea informării Comitetului de Management despre verificările planificate sau efectuate de către organele de control, cu organizarea fluxului de documente aferente;
- Îndeplinirea activităților de coordonare și legătură dintre Banca mamă și subdiviziunile Băncii și furnizarea, în timp util, a informații către Banca mamă cu privire la activitățile gestionate de Oficiu;
- Participarea la procesul de elaborare și revizuire a actelor normative aplicabile ariei de guvernanță corporativă și alinierea acestora la reglementările locale și ale Băncii mamă;
- Raportarea periodică către Comisia Națională a Pieței Financiare și Banca Națională a Moldovei, precum și furnizarea informației aplicabile ariei de guvernanță corporativă necesară de a fi dezvăluită, conform cerințelor legale și actelor normative interne.
MANAGER RELAȚII CU PERSOANE FIZICE
Responsabilităţi:

- Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor bancare;
- Analiza, evaluarea potenţialilor clienţi, prospectarea pieţei;
- Atragerea noilor clienţi;
- Elaborarea si prezentarea ofertelor clienţilor;
- Îndeplinirea obiectivelor comerciale stabilite;
- Promovarea imaginii Băncii.

Cerinţe faţă de candidat:

- Studii superioare;
- Abilităţi de comunicare;
- Abilităţi de negociere şi vânzare;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Orientare spre client și spre rezultate;
- Rezistenţă la stres, echilibru emoţional.
OPERATOR GHIȘEU (perioadă determinată)
Responsabilități:

- Gestionarea conturilor bancare;
- Efectuarea încasărilor şi plăţilor în numerar;
- Efectuarea operaţiunilor de schimb valutar;
- Efectuarea transferurilor băneşti internaționale;
- Deservirea conturilor de depozit;
- Verificarea rapoartelor privind tranzacţiile zilnice efectuate.

Cerințe față de candidat:

- Studii superioare în domeniul economic;
- Cunoaşterea avansată a limbii române şi ruse, medie a limbii engleze sau italiene;
- Experienţă în relaţiile cu clienţii sau într-o funcţie analogică va constitui un avantaj;
- Cunoştinţe de utilizator în aplicaţiile MS Office, Excel;
- Abilităţi de comunicare, orientare spre client şi rezultat;
- Atenţie la detalii;
- Asumarea responsabilităţilor;
- Echilibru emoţional şi rezistenţă la sarcini repetitive.
SPECIALIST SERVICIU CONTINUITATEA AFACERII
Responsabilități:

- Implementarea, menținerea și îmbunătățirea sistemului de management al continuității afacerii (SMCA) din cadrul Băncii, elaborarea/propunerea de scenarii de testare a continuității afacerii și de restabilire, analize la impact și asigură gestionarea corectă a situațiilor de criză pentru Bancă;
- Dezvoltarea şi actualizarea politicii de continuitate a afacerii și politicii cu privire la securitatea informației în vederea asigurării proceselor de continuitate a afacerii din cadrul Băncii;
- Efectuarea acțiunilor de identificare/stabilire a proceselor critice, efectuarea analizei la impact (BIA), stabilirea indicatori de recuperare a activităților și elaborarea planuri de continuitate și stabilirea indicatorii de recuperare a activităților pentru subdiviziunile critice identificate în urma acestor analize și testări;
- Determinarea și ghidarea în selecția de strategii alternative de operare de redresare a afacerii pentru continuarea activității în timpul de recuperare și/sau obiectivele punctului de recuperare, menținând în același timp funcțiile critice ale Băncii;
- Definirea și actualizarea liniilor directoare și regulamentelor în domeniul Managementului Continuității Afacerilor în conformitate cu politicile Grupului ISP, asigură implementarea lor corectă în cooperare cu subdiviziunile organizatorice de resort ale Băncii;
- Implementarea politicii cu privire la securitatea informației şi evaluarea securității implementării unor sisteme de tehnologii informaționale sau tehnologii noi;
- Implementarea și realizarea procesului de gestiune a riscurilor de continuitate a afacerii pentru Bancă;
- Monitorizarea, sub aspectul securității informaționale, a activității subdiviziunilor deținătoare de resurse/sisteme informaționale și angajaților cu acces privilegiat la resursele/sistemele informaționale ale Băncii, inclusiv a elementelor secundare de securitate;
- Participarea la procesele de prevenire a riscurilor în identificarea măsurilor de protecție împotriva amenințărilor privind confidențialitatea, integritatea, disponibilitatea informației;
- Definirea și actualizarea Planului de Continuitate a Afacerii, coordonându-l cu subdiviziunile Băncii, cel puțin o dată pe an, sau de fiecare dată când se solicită activarea unui sistem informațional nou, sau procese de operare noi.
- Participarea la testările de continuitate a afacerii si documentează rezultatele testelor de recuperare efectuate.

Cerințe:

- Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
- Cunoașterea fluentă a limbii române, engleze - nivel mediu;
- Cunoasterea și aplicarea standardului ISO 22301:2019 Security and resilience — Business continuity management systems;
- Abilități de identificare a riscurilor și a amenințărilor pentru afacerea băncii;
- Seriozitate, corectitudine, tenacitate, simț de răspundere, capacitate de adaptare, dorință de învățare și autoperfecționare;
- Atenție concentrată și distributivă;
- Abilități de planificare și task management;
- Abilități de analiză și luare a deciziilor.
MANAGER RELAŢII CU CLIENŢII (Small Business)
Responsabilități:

- Prezentarea ofertei de produse și servicii bancare, acordarea de suport clienților în colectarea setului de documente necesare și achiziționarea produselor bancare;
- Efectuarea de vânzări încrucișate, negocierea și adaptarea ofertei de produse și servicii ale Băncii la nevoile financiare ale clienților;
- Contactarea clienților și a potențialilor clienți, inclusiv prin vizite, pentru identificarea necesităților acestora;
- Gestionarea evoluției relațiilor contractuale și informarea privind produsele, serviciile noi în scopul menținerii relațiilor de colaborare.

Cerințe față de candidat:

- Studii superioare cu profil economic;
- Experiență în deservirea/comunicarea cu clienții agenți economici;
- Cunoștințe de baza a analizei financiare;
- Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă, engleza - constituie un avantaj;
- Orientare către client;
- Abilități de comunicare și negociere;
- Spirit de echipă, abilități de vânzare, flexibilitate.
ANALIST CREDITE PERSOANE JURIDICE
Responsabilități:

- Verificarea corectitudinii întocmirii dosarului de credit, informațiilor indicate în raportul de acordare a creditului, veridicitatea și autenticitatea actelor prezentate de client și corespunderea solicitării de credit cu produsele creditare ale Băncii;
- Controlul corectitudinii derulării întregului proces de analiză a unei solicitări de finanțare și acordare consultanță angajaților din Divizia Corporații și ÎMM, si Afaceri Mici.
- Efectuarea analizei financiare si/sau opiniei de risc pentru solicitările de finanțare ale persoanelor juridice;

Cerințe față de candidat:

- Studii superioare cu profil economico-financiar;
- Experiență în domeniul analizei creditelor persoanelor juridice cel puțin 2 ani;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu;
- Gândire analitică și abilități de comunicare.
ADMINISTRATOR BAZE DE DATE
Responsabilități:

- Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
- Administrarea, monitorizarea bazelor de date;
- Participarea la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
- Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate.

Cerințe față de candidat:

- Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
- Cunoașterea aplicațiilor și serviciilor de sistem (Windows, Linux);
- Cunoașterea sistemele de gestiune a bazelor de date (Oracle, MySql, Mssql, PostgreSQL).
Expediază CV-ul

Formularul a fost trimis

Sau completează formularul online:

https://eximbank.md/ro/cv-form

Persoanele interesate pot expedia CV-ul, însoțit de o scrisoare de intenție, cu indicarea postului la e-mail: recrutare@eximbank.com

În cazul în care nu v-aţi regăsit în poziţiile enumerate mai sus, dar vă doriţi să faceţi parte din echipa noastră, vă încurajăm să ne expediaţi CV-ul Dvs. (în limba engleză) pentru eventuale poziţii vacante.

Vor fi contactate doar persoanele selectate.

Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare.