Intesa Sanpaolo premiată de EFMA

Câștigă competiția care include 70 de bănci internaționale și vizează standardul de calitate al liderilor web;

Vânzările din noiembrie depășesc un milion în mediul on-line;

Inteligența artificială și un centru de excelență în marketing digital creat cu Accenture pentru a tripla target-ul până în 2023;

Beneficii de mediu și orientarea comisioanelor spre proiecte ecologice;

Artificial Intelligent Sales, programul de accelerare a vânzărilor digitale al Intesa Sanpaolo, a fost premiat de EFMA (Asociația Europeană de Marketing Financiar) drept cel mai bun proiect inovator la categoria Digital Marketing & Sales, în cadrul EFMA-Accenture Banking Innovation Awards 2021. Banca a câștigat competiția de la un panel format din 70 de bănci internaționale, care au depus în total 800 de proiecte inovative.

AI Sales a fost creat în centrul de excelență al Intesa Sanpaolo pentru marketing digital, în colaborare cu Accenture Interactive. Programul folosește inteligența artificială pentru a garanta standarde de servicii orientate de a se potrivi cu liderii comerciali de pe web.

Obiectivul pentru Intesa Sanpaolo este de a tripla vânzările digitale până în 2023. La începutul lunii noiembrie, banca depășise deja jalonul simbolic al primului milion de conturi curente, carduri, credite, servicii de sănătate și produse de asigurări achiziționate prin aplicație sau internet banking. Un rezultat inițial este obținut datorită activării unui număr de instrumente, de la simplificarea produselor, la digitalizarea proceselor de vânzare, la comunicare și asistența clienților în toate etapele procesului de achiziție. S-a lucrat și la legătura dintre canalele de vânzare, astfel încât chiar și o achiziție începută într-o sucursală sau într-un spațiu fizic să poată fi finalizată on-line. Această din urmă metodă a dus la încă 2 milioane de vânzări online.

Suntem extrem de mândri de această recunoaștere internațională”, a comentat Andrea Lecce, Șefă a Sales & Marketing Private and Corporate Retail la Intesa Sanpaolo. „Aceasta recompensează o abordare de marketing extrem de flexibilă și foarte benefică pentru client. Necesită aplicarea a multiple competențe în vederea asigurării celor mai înalte standarde de deservire în ceea ce privește suportul și securitatea. Utilizarea inteligenței artificiale a fost fundamentală pentru a oferi un serviciu în conformitate cu așteptările și nevoile clienților noștri, capabile să asigure continuitatea relației de încredere stabilită în timp”.

Vânzările digitale sunt, de asemenea, prielncie pentru mediu, deoarece necesită mai puțini oameni care să se deplaseze. Pentru a le încuraja și a face impactul lor înțeles la scară largă, Intesa Sanpaolo a decis să aloce o parte din comisioane proiectelor ecologice, de exemplu, inițiativelor de reîmpădurire și reamenajarea zonelor metropolitane.

 

30.12.2021