EXIMBANK dublă premiantă în cadrul principalului concurs de business din țară
EXIMBANK a obținut trofeul la nominalizarea „LOCURI DE MUNCĂ PRIETENOASE FAMILIEI” și medalia de aur la nominalizarea „MARCA COMERCIALĂ RESPONSABILĂ SOCIAL”, la concursul „Marca Comercială a Anului 2022”. Premierea a avut loc în cadrul evenimentului anual Gala Businessului Moldovenesc, organizat de Camera de Comerţ şi Industrie, în data de 9 iunie.
Grija pentru angajații săi este una dintre prioritățile cheie ale EXIMBANK și Grupului Intesa Sanpaolo din care face parte, iar trofeul acordat la nominalizarea „Locuri De Muncă Prietenoase Familiei” confirmă angajamentele de a asigura un mediu de lucru în care oamenii să se simtă în largul lor şi să îşi dezvolte întregul potenţial. Anul 2022, pentru care sunt acordate premiile în cadrul concursului „Marca Comercială”, fiind profund marcat de situaţia geopolitică din regiune, adaptarea după perioada post pandemică, precum şi provocările economice şi sociale care au urmat, a condiţionat regândirea abordărilor întru o gestionare mai eficientă a stării de bine şi siguranţă a angajaţilor, precum şi a readus în prim plan subiectul incluziunii şi diversității acestora. Astfel EXIMBANK implementează cu succes pentru membrii echipei sale:
- diverse porgrame de Wellbeing (campanii de apreciere a fidelității; oportunități de dezvoltare pentru copiii angajaților; terenuri de sport la dispoziția echipei și participare la competiții internaționale; și altele)
- achitarea unui șir de plăți menite să amelioreze impactul negativ al inflaţiei, atât la nivelul Grupului Intesa Sanpaolo, cât și la nivel local, prin negocierea unui acord adiţional la Contractul Colectiv de Muncă;
- program internațional de asistență medicală – un program unic care oferă asistență medicală în cazul survenirii anumitor boli grave, cu acces la o rețea medicală care oferă o opinie secundară pentru fiecare coleg din cadrul programului și pentru membrii familiilor lor, precum și tratament în cele mai bune centre internaționale pentru angajații asigurați, având toate costurile relevante acoperite de program;
- condiții preferențiale la produsele și serviciile băncii;
- tichete de masă;
- program de muncă combinat (oficiu / la distanță);
- alte avantaje precum diversitate în activități, posibilitatea obținerii unei experiențe internaționale, formări și team building-uri.
Vitalie BUCĂTARU, Prim-Vicedirector General al EXIMBANK: „Acțiunile și programele implementate de EXIMBANK și Grupul Intesa Sanpaolo fac parte din strategia de HR urmată de noi la nivel internațional - "People first", în care oamenii sunt poziționați în centrul atenției, incluziunea și bunăstarea angajaților noștri rămânând oricând o prioritate. Iar Trofeul obținut la nominalizarea „Locuri De Muncă Prietenoase Familiei” în mod cert confirmă eficacitatea strategiei urmate. Totodată, suntem convinși că dezvoltarea sustenabilă şi responsabilitatea socială sunt imperative pentru o activitate durabilă în comunitate. Prin urmare, susţinerea şi implementarea iniţiativelor de ESG de către EXIMBANK, ca răspuns la aşteptările angajaţilor şi a comunităţii şi în linie cu directivile Grupului ISP, sunt mereu pe agenda noastră, depășind limita elucidării acestui fapt prin simple acțiuni, tinzând spre transpunerea acestora la baza abordărilor și a activității propriu-zise, fapt consacrat și prin oferirea medaliei de aur la nominalizarea „Marca comercială responsabilă social”.”
Ca parte a Grupului Intesa Sanpaolo, EXIMBANK este conștientă de impactul activității sale asupra comunității și este puternic determinată de a reduce efectele acesteia și a contribui activ atât la consolidarea capacității globale de creştere a economiei ţării, cât și la îmbunătățirea contextului pentru populație și mediul înconjurător.
Pe parcursul anului 2022, tradiţional, au fost desfăşurate numeroase campanii și inițiative orientate spre:
- contribuirea la înlesnirea efectelor resimțite de populație pe urma situațiilor de forță majoră;
- sprijin afacerilor locale, în special celor orientate spre criteriile ESG şi cele gestionate de femei, aducând astfel propria contribuţie la creşterea standardelor de calitate şi a competitivităţii acestora pe piaţă;
- facilitarea incluziunii sociale a membrilor grupurilor subreprezentate;
- sporirea gradului de conştientizare cu privire la protecţia mediului;
- acordarea suportului copiilor şi tinerilor, atât prin susţinerea performanţelor în învăţământ, în activităţi extracurriculare, prin educaţia financiară, cât şi prin contribuţia la asigurarea accesului la medicină performantă.
Lansat în 2003, concursul „Marca Comercială a Anului”, are drept scop familiarizarea consumatorilor cu cele mai bune mărci de pe piața autohtonă, precum și testarea competitivității produselor şi serviciilor, efectuată în baza evaluării de către juriu profesionist, format din reprezentanți ai instituțiilor publice și obștești, specialiști în domeniul marketingului, publicității, proprietății intelectuale, protecției consumatorilor, reprezentanții mediului de afaceri, etc., precum și de către consumatorii din Republica Moldova. Acest concurs vine să contribuie la promovarea practicilor de succes în domeniul businessului din țară, unde principalii beneficiari sunt consumatorii finali, care se pot bucura de produse și servicii de calitate.
10.06.2023