Picture

EXIMBANK anunță măsuri în suportul clienților săi persoane fizice

Pentru că ținem la clienții noștri, în contextul evoluției situației epidemiologice a infecției cu CODVID–19 și în urma decretării stării de urgență la nivel national, ne propunem să le acordăm sprijin, oferind câteva soluții, aplicabile în raport cu debitorii persoane fizice.

EXIMBANK anunță măsuri în suportul clienților săi persoane fiziceEXIMBANK anunță măsuri în suportul clienților săi persoane fizice

EXIMBANK anunță măsuri în suportul clienților săi persoane fizice

EXIMBANK – partenerul tău financiar de încredere. Chiar și în cele mai dificile perioade, te poți baza pe o relație sigură și durabilă!

Pentru că ținem la clienții noștri, în contextul evoluției situației epidemiologice a infecției cu CODVID–19 și în urma decretării stării de urgență la nivel national, ne propunem să le acordăm sprijin, oferind câteva soluții, aplicabile în raport cu debitorii persoane fizice.

Așadar, clienții Băncii, care beneficiază de credite si au dificultati temporare de plată a ratelor, în legatură cu pierderea locului de muncă, diminuarea totală sau parțială a veniturilor, sau probleme de sănătate, pot alege una dintre următoarele opțiuni:

  • amânarea achitării ratelor lunare pentru un termen de până în 31.05.2020 și rambursarea acestor plăți într-o singură tranșă în luna iunie 2020;
  • amânarea achitării ratelor lunare pentru un termen de până în 31.05.2020 cu reeșalonarea ulterioară a tranșelor creditului, fără prelungirea termenului de scadență a acestuia și fără aplicarea comisionului de modificare a clauzelor contractuale.

Pentru a solicita Băncii aplicarea oricărui dintre scenariile descrise mai sus, clientul va înainta o cerere, în format electronic prestabilit (poate fi găsită aici), indicând soluția optimă selectată (achitarea ratelor într-o singură tranșă în iunie 2020 sau reeșalonarea creditului). Cererea completată va fi expediată prin e-mail, până în data de 31.05.2020, către adresa generică AmanareRate@eximbank.com, de pe adresa electronică a clientului înregistrată în contractul de credit sau în sistemul informațional al Băncii.

Decizia Băncii cu referire la reeșalonarea creditului va fi comunicată clientului prin e-mail.

IMPORTANT! Pot beneficia de amânare a ratelor doar clienții ale căror credite nu înregistrează restanțe la data publicării prezentului Comunicat. Amânarea va putea fi aplicată doar pentru creditele existente, nu și în cazurile celor noi acordate în perioada respectivă. În cazul fondurilor disponibile în conturile clienților, plățile vor fi rambursate conform graficului, indiferent de faptul dacă a fost sau nu înaintată cererea de amânare a ratelor.

 Data publicării: 24 martie 2020