
Beneficiază de reduceri la partenerii VISA din întreaga lume
VISA GOLD
VISA GOLD

valuta
MDL, USD, EUR

SMS notificare
gratuit

plăți rapide
prin Contactless

plăţi online
prin 3D Secure
Despre Card
Cardul de debit VISA GOLD poate fi deschis la condiții standard sau la condiții salariale. Cardurile deschise în condiții salariale sunt destinate persoanelor fizice salariați sau colaboratori ai unor persoane juridice cu care Banca a încheiat o convenție de virare a salariilor.
De ce să alegi VISA GOLD?
Cardul VISA GOLD îți oferă reduceri la partenerii VISA din întreaga lume. Poate fi utilizat pentru tranzacții comerciale, inclusiv plata diferitelor servicii și utilități, și/sau alimentare/eliberare de numerar, atât pe teritoriul Republicii Moldova, cât și în străinătate, îmbinând siguranța operațiunilor și confortul renunțării la manipularea de numerar.
Doresc mai mult!
Oferte speciale
- Rezervați camere de hotel prin Booking (cashback până la 6%) - Ofertă valabilă până la 31 Decembrie 2024
- Închirieri auto cu SIXT (-10%) - Ofertă valabilă până la 25 Octombrie 2024
- Taxi Teleport la plata cu cardul in aplicatie (-10% reducere) - Ofertă valabilă până la 30 Septembrie 2024
- Reducere de (-10%) la suma bonului în restaurantul Park Avenue - Ofertă valabilă până la 31 Decembrie 2024
- Serviciile Synevo (cu o reducere de până la -10%) - Oferta valabilă până la 08 Octombrie 2024
Unde găsesc întreaga grilă de Tarife și comisioane aferente cardurilor?
Întreaga grilă cu Tarife și comisioane aferente cardurilor poate fi găsită pe site-ul oficial https://www.eximbank.md/ro/tarife-si-conditii
Cum pot obține un card?
Solicitarea privind emiterea unui card poate fi efectuată:
- la una din Sucursalele Băncii;
- prin intermediul Internet Banking (Eximbank Online) accesând meniul “Emitere card nou”.
- la una din Sucursalele Băncii;
- prin intermediul Internet Banking (Eximbank Online) accesând meniul “Emitere card nou”.
Cum pot bloca cardul în caz de pierdere sau furt?
În cazul depistării furtului, pierderii sau compromiterii Cardului de plată, Titularul contului/Deținătorul de card va solicita Băncii, blocarea urgentă a acestuia folosind una din modalitățile de mai jos:
a) prin apel telefonic la numărul de telefon +373 3030 1111 (Serviciul Suport Clientelă Non-Stop);
b) prin intermediul poștei electronice, cu transmiterea solicitării de la adresa electronică indicată în Cererea de deschidere a contului de plată și de emitere a cardului de plată sau în Chestionarul, expediată la adresa electronică contact@eximbank.com;
c) prin prezentarea personală la orice Sucursală a Băncii, cu actul de identitate în original.
a) prin apel telefonic la numărul de telefon +373 3030 1111 (Serviciul Suport Clientelă Non-Stop);
b) prin intermediul poștei electronice, cu transmiterea solicitării de la adresa electronică indicată în Cererea de deschidere a contului de plată și de emitere a cardului de plată sau în Chestionarul, expediată la adresa electronică contact@eximbank.com;
c) prin prezentarea personală la orice Sucursală a Băncii, cu actul de identitate în original.
Ce trebuie să fac pentru a închide cardul?
Este necesar de a depune Cererea de închidere a cardului/contului de plată la orice Sucursală a Băncii.
Ce trebuie de întreprins dacă PIN codul a fost uitat sau pierdut?
În cazul în care PIN codul a fost pierdut este necesar de informat urgent Centrul de contact la numărul de telefon +373 3030 1111, disponibil nonstop.
Reînnoirea codului PIN poate fi efectuată doar prin reemiterea cardului.
Reînnoirea codului PIN poate fi efectuată doar prin reemiterea cardului.
Care sunt măsurile necesare de întreprins dacă cardul a fost pierdut sau furat?
Este necesar de urgență de blocat cardul. Blocarea poate fi efectuată apelând Serviciul suport clienți la numărul de telefon +373 3030 1111, disponibil non-stop. Ulterior, este necesar de reemis cardul.
Cum pot fi modificate limitele de tranzacționare a cardului?
Clientul are posibilitatea de a solicita modificarea unor limite de tranzacționare. Modificarea limitelor pentru utilizarea Cardurilor de plată poate fi solicitată direct la ghișeele Băncii prin completarea unei cereri sau prin expedierea unui mesaj la adresa electronică contact@eximbank.com de la adresa de e-mail a clientului indicată în sistemul informațional al Băncii.