Picture

Primește plățile sociale simplu, direct pe card!

Cardul tău, soluția simplă pentru fiecare zi.

Ia legătura cu noi

Completați datele

Formularul a fost trimis

Card Social

utilizare

națională și internațională

dobândă la sold pozitiv

2%, anual

SMS notificare

gratuit

plăți rapide

prin Contactless

Despre Card

EXIMBANK sprijină persoanele care beneficiază de plăți sociale, prin carduri special concepute pentru pensionari și alți beneficiari de prestații sociale. Cardurile sociale EXIMBANK sunt o soluție eficientă pentru accesul rapid și fără comisioane la pensii și alte plăți sociale, permițând utilizatorilor să efectueze plăți de zi cu zi și să retragă numerar rapid și comod.

Cine poate beneficia de un Card Social?

Orice persoană cetățean al Republicii Moldova care deține viză de reședință pe teritoriul țării și primește de la Casa Națională de Asigurări Sociale (CNAS) următoarele plăți: pensia, îndemnizații, alocații sociale, suport financiar.

Doresc mai mult!

checked iconZERO comision de administrare a cardului
checked iconZERO comision la achitarea bunurilor și serviciilor la comercianți în Moldova și peste hotare
checked icon5 retrageri gratuite lunare la bancomatele EXIMBANK
checked iconZERO comision de retragere la bancomatele grupului Intesa Sanpaolo
checked iconBeneficiezi gratuit de serviciul SMS Info
checked iconAcces 24/24 la operațiuni prin Internet/Mobile banking
checked iconCard eco-friendly fabricat din 100% plastic reciclat

Utilizare și Funcționalități

Cardul Social EXIMBANK permite retrageri de numerar de la ATM-uri, plăți directe la comercianți sau online, transferuri între conturi și verificarea soldului disponibil. Accesul la serviciile de Internet Banking sau Mobile Banking EXIMBANK permite monitorizarea constantă a contului și efectuarea tranzacțiilor în orice moment.

 

Cum obții Cardul Social EXIMBANK?

Obținerea Cardului Social EXIMBANK este simplă și rapidă. Tot ce trebuie să faci este să depui cererea la una din Sucursalele EXIMBANK, să furnizezi documentele necesare, iar apoi să începi să folosești cardul pentru a beneficia de plățile sociale direct în contul tău bancar.

Pentru informații suplimentare sau pentru aplicare, te rugăm să vizitezi cea mai apropiată Sucursală EXIMBANK!

Unde găsesc întreaga grilă de Tarife și comisioane aferente cardurilor?
Întreaga grilă cu Tarife și comisioane aferente cardurilor poate fi găsită pe site-ul oficial https://www.eximbank.md/ro/tarife-si-conditii
Cum pot obține un card?
Solicitarea privind emiterea unui card poate fi efectuată:
- la una din Sucursalele Băncii;
- prin intermediul Internet Banking (Eximbank Online) accesând meniul “Emitere card nou”.
Cum pot bloca cardul în caz de pierdere sau furt?
În cazul depistării furtului, pierderii sau compromiterii Cardului de plată, Titularul contului/Deținătorul de card va solicita Băncii, blocarea urgentă a acestuia folosind una din modalitățile de mai jos:
a) prin apel telefonic la numărul de telefon +373 3030 1111 (Serviciul Suport Clientelă Non-Stop);
b) prin intermediul poștei electronice, cu transmiterea solicitării de la adresa electronică indicată în Cererea de deschidere a contului de plată și de emitere a cardului de plată sau în Chestionarul, expediată la adresa electronică contact@eximbank.com;
c) prin prezentarea personală la orice Sucursală a Băncii, cu actul de identitate în original.
Ce trebuie să fac pentru a închide cardul?
Este necesar de a depune Cererea de închidere a cardului/contului de plată la orice Sucursală a Băncii.
Ce trebuie de întreprins dacă PIN codul a fost uitat sau pierdut?
În cazul în care PIN codul a fost pierdut este necesar de informat urgent Centrul de contact la numărul de telefon +373 3030 1111, disponibil nonstop.
Reînnoirea codului PIN poate fi efectuată doar prin reemiterea cardului.
Care sunt măsurile necesare de întreprins dacă cardul a fost pierdut sau furat?
Este necesar de urgență de blocat cardul. Blocarea poate fi efectuată apelând Serviciul suport clienți la numărul de telefon +373 3030 1111, disponibil non-stop. Ulterior, este necesar de reemis cardul.
Cum pot fi modificate limitele de tranzacționare a cardului?
Clientul are posibilitatea de a solicita modificarea unor limite de tranzacționare. Modificarea limitelor pentru utilizarea Cardurilor de plată poate fi solicitată direct la ghișeele Băncii prin completarea unei cereri sau prin expedierea unui mesaj la adresa electronică contact@eximbank.com de la adresa de e-mail a clientului indicată în sistemul informațional al Băncii.