Anunț cu privire la funcționalitatea serviciilor după migrarea la noul centru
STIMAȚI CLIENȚI,
B.C. ’’Eximbank’’ S.A. vă informează despre problemele tehnice pe care le puteți întâmpina ca rezultat al procesului de migrare la noul centru de procesare la 25.01.2023:
- Generarea extraselor în Internet Banking temporar nu este disponibilă.
- Activitatea serviciului SMS Info este parțial restabilită, astfel vă informăm că veți recepționa notificări privind retragerile din contul de card. Notificările privind alimentarea contului de card vor fi în curând restabilite totalmente, astfel actualmente pentru unele tipuri de încasări încă nu veți primi notificări.
Specialiștii noștri lucrează în vederea remedierii acestor probleme temporare.
În cazul în care doriți să verificați soldul, sau să vă asigurați de disponibilitatea mijloacelor bănești pe conturile de card, vă rugăm să utilizați ATM-urile băncii.
De asemenea vă informăm că extrasul din contul de card pentru luna ianuarie va cuprinde tranzacțiile efectuate în perioda 01.01.2023 – 24.01.2023 și parțial tranzacțiile din data de 25.01.2023, dacă acestea au fost efectuate până la orele 09:00.
Extrasul care va cuprinde tranzacțiile efectuate în intevalul zilelor de 25.01.2023 - 31.01.2023, precum și extrasul integral aferent lunii februarie, îl veți recepționa la începutul lunii martie.
Deținătorii cardurilor de credit, vor recepționa suplimentar în zilele ce urmează, dar nu mai târziu decât la 10.02.2023, un extras din contul de card de credit, pentru perioada 25.01.2023 – 31.01.2023, care va include suma spre plată necesar de achitat până la data 20.02.2023.
Cerem scuze pentru inconviniențe și Vă mulțumim pentru înțelegere.
08.02.2023