EXIMBANK lansează o nouă strategie de comunicare

EXIMBANK lansează noua sa strategie de comunicare, concepută și dezvoltată pentru toate cele 11 bănci subsidiare internaționale ale Intesa Sanpaolo, grup bancar lider în Europa.

Noua strategie reflectă răspunsul băncii la schimbările semnificative cu care se confruntă țara din cauza pandemiei în timp ce trece în faza Noii Normalități.

Frica declanșată de criza asistenței medicale a determinat 74% dintre oameni să vadă viitorul cu pesimism sau cu îngrijorare extremă *. Stările de spirit și situațiile pe care le-au trăit au schimbat perspectivele și percepțiile vieții de zi cu zi. 59% dintre oameni plasează sănătatea în fruntea noii scale de priorități, dar familia (45%), bunăstarea psihologică (43%) și un echilibru adecvat dintre viața profesională și cea personală (40%) sunt, de asemenea, redescoperite și considerate valori fundamentale ** .

În urma unei analize profunde a schimbărilor semnificative pe care Covid le-a provocat în comportamentele, nevoile și așteptările oamenilor, EXIMBANK a decis să repornească concentrându-se pe ceea ce contează cu adevărat astăzi în viața oamenilor, a companiilor și a țării.

Acest lucru a fost realizat participând la un proiect ambițios și creativ realizat împreună cu toate băncile internaționale subsidiare ale Grupului Intesa Sanpaolo și agențiile lor de comunicare, atât de importanță locală, cât și agenții renumite din grupuri internaționale importante, inclusiv Publicis Italia - premiată drept cea de-a doua cea mai bună agenție din lume, la Cannes Lions 2021.

Peste 70 de profesioniști din 12 țări de culturi, religii și limbi diferite au colaborat la „4 Design Sprints” cu scopul de a defini o strategie creativă unică, care să fie flexibilă și adaptabilă specificului fiecărei țări în care activează grupul.

Noua strategie de comunicare este întruchipată în sloganul „Pentru tot ce contează(tr. din l. eng. - "For all that counts"), care reflectă dorința băncii de a fi alături de oameni în orice moment din viața lor, ajutându-i să atingă fiecare obiectiv, mare sau mic și să protejeze sau să păstreze ceea ce contează cu adevărat.

Sloganul reprezintă, de asemenea, noua campanie integrată „Ce dilemă plăcută” (tr. din l. eng. - "Joyful Dilemma"), care ne spune cum viața ne pune adesea în fața unor decizii dificile, dar că, datorită sprijinului EXIMBANK, singurele probleme de care trebuie să ne îngrijorăm vor fi cele plăcute, cum ar fi culoarea pereților noii noastre case (cumpărată cu ipotecă) sau destinația pentru vacanțele din sezonul următor (planificate datorită unui împrumut).

*Sursă: Global Web Index, 2020 Covid Scenario

**Global Web Index, 2020 Zeitgeist + BBC future 2020, Ipsos Global Trend 2020

Pentru tot ce contează.

EXIMBANK, parte a Grupului internațional Intesa Sanpaolo

16.07.2021