Anunţ cu privire la erorile de procesare la POS terminalele băncii FinComBankAnunţ cu privire la erorile de procesare la POS terminalele băncii FinComBank

Anunţ cu privire la erorile de procesare la POS terminalele băncii FinComBank

STIMAȚI CLIENȚI,

Vă informăm că au fost depistate erori tehnice de procesare la POS terminalele băncii FinComBank, fapt ce a dus la transmiterea cu întârziere a tranzacțiilor financiare efectuate la comercianții din rețeaua acestei bănci. Astfel, în cazul în care sunteți posesorul unui card Mastercard, în următoarele zile e posibil să observați debitarea cu întârziere de pe cardurile și conturile Dvs. a unor sume de bani din operațiunile realizate în perioada mai-septembrie la POS terminalele care aparțin băncii FinComBank. Depunem tot efortul pentru a monitoriza și stabiliza situația creată și ne pare rău pentru incomoditățile apărute.

Mai multe detalii găsiți în anunțul explicativ din partea FinComBank la următorul link:https://www.fincombank.com/ro/anunturi/cu-privire-la-debitarea-conturilor-de-card-ale-detinatorilor-de-card-mastercard-din-reteaua-de-banci-din-rm/

Pentru suport vă stăm la dispoziția Dvs. la numărul de telefon 022 600 000.

11.10.2022