Actualizarea chestionarului de cunoaștere a clientului
STIMAȚI CLIENȚI,
B.C. "EXIMBANK" S.A.,
În conformitate cu prevederile art. 5 al Legii nr.308/22.12.2017 cu privire la prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, este obligată să înţeleagă scopul şi natura relaţiei de afaceri, să obţină şi să evalueze informaţia privind acestea, precum și să monitorizeze continuu relaţia de afaceri şi că documentele, datele sau informaţiile deţinute sunt actualizate.
Potrivit Regulamentului BNM cu privire la cerinţele privind prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului în activitatea băncilor nr. 200 din 09.08.2018, Banca revizuieşte şi actualizează informaţia cu privire la identificarea clienţilor şi a beneficiarilor efectivi.
Astfel, persoanelor fizice și juridice care în ultimele 12 luni nu au actualizat chestionarul de cunoaștere a clientului, se aduce la cunoștința privind necesitatea obligatorie a Dvs de al actualiza până la data de 21.09.2022. În cazul în care neajunsul menționat nu va fi înlăturat până la data stabilită, Banca va bloca toate operațiunile efectuate pe conturile deținute de către Dvs.
Persoanele Fizice pot actualiza Chestionarul Clientului în oricare Sucursală a BC. Eximbank” SA sau prin intermediul sistemului automatizat de deservire la distanță „EXIMBANK – Internet Banking”.
Persoanele Juridice pot actualiza Chestionarul Clientului în cadrul Sucursalei BC. Eximbank” SA în care aveți deschise conturile Dvs.
Pentru informații suplimentare, puteți apela la numărul de contact (022) 600-000 sau Sucursala în care vă deserviți.
Cu respect,
B.C. "EXIMBANK" S.A.
20.08.2022