Risc sporit de escrocherii!

#FiiPrecaut

În continuare se atestă un număr mare de escrocherii, victimele cărora devin deținătorii cardurilor bancare.

Noi vă îndemnăm să fiți vigilenți și să nu vă lăsați prinși în plasă!

  • Nu comunicați nimănui codul CVV2/CVC2 sau oricare altă parolă de unică folosinţă (cod 3D-Secure, MTAN) recepționată de la Bancă pentru autorizarea unei plăți sau abonarea la sistemele de tip internet-banking/mobile-banking!
  • Nu lăsați cardurile bancare nesupravegheate și nu le transmiteți persoanelor neautorizate de a le utiliza!
  • Rețineți că, pentru a recepționa o sumă în contul dvs., este necesar să furnizați DOAR numărul cardului. Solicitarea altor date, precum Cod PIN, data expirării, codul CVV2/CVC2 – reprezintă motiv de alarmare și renunțare la tranzație!
  • Nu furnizați datele dvs. personale aferente cardului bancar drept răspuns la solicitări prin mesaje electronice, sms-uri, prin telefon, sau prin intermediul paginilor web care nu sunt destinate efecturării plăților pentru bunuri sau servicii!
  • Nu faceți achitări online în favoarea comercianților necunoscuți sau dubioși!

 

*Orice solicitare de expediere a datelor prin canale electronice, parvenită din partea Băncii, își are răspuns în format de Cerere înaintată de dvs., este anunțată pe paginile oficiale ale EXIMBANK și ține strict de adresele oficiale generice ale Băncii!

Pentru a vă proteja de fraude este nevoie să cunoașteți că EXIMBANK NICIODATĂ NU SOLICITĂ:

  • expedierea datelor cu caracter personal prin telefon, sms, email sau rețele de socializare;
  • furnizarea oricăror date aferente contului dvs. bancar prin metodele menționate mai sus;
  • poze cu cardul bancar;
  • coduri PIN, parole și alte date – prin intermediul canalelor dubioase.

 

Rămânem împreună maxim de precauți, responsabili și protejați.

SIGURANȚA CONTEAZĂ!

12.07.2021