Picture

EXIMBANK migrează la un nou centru de procesare

EXIMBANK - digitalizarea și îmbunătățirea serviciilor băncii

Migrarea presupune digitalizarea și îmbunătățirea serviciilor băncii datorită tehnologiilor oferite de noul centru de procesare. 

Astfel, pentru a efectua procesul de migrare, vă informăm că pe 25 Ianuarie, sunt planificate lucrări de mentenanță asupra terminalelor POS, a ATM-urilor și ADM-urilor. Totodată, va fi limitat accesul la efectuarea operațiunilor online cu cardurile, deschiderea sau reemiterea acestora.

Ce trebuie să faci ca să nu întâmpini greutăți?

Acțiuni:

checked iconExtrageți fondurile necesare și efectuați tranzacțiile planificate prealabil zilei indicate
checked iconEfectuați operațiuni cu cardul prin Internet și Mobile Banking în prealabil
checked iconÎn ziua migrării evitați utilizarea cardurilor, a ATM-urilor și terminalelor POS
checked iconContactați-ne imediat în cazul unei erori la nr. 022 600 000 până la 17:00 sau la +373 3030 1111 după 17:00
checked iconDacă nu ați primit un răspuns raportați problema la migrare@eximbank.com

Vă asigurăm că în curând veți avea parte de o experiență de banking nouă și mai faină, pentru că urmează schimbări și inovații. Vă mulțumim pentru încredere și înțelegere!