EXIMBANK migrează la un nou centru de procesare
EXIMBANK - digitalizarea și îmbunătățirea serviciilor băncii
Migrarea presupune digitalizarea și îmbunătățirea serviciilor băncii datorită tehnologiilor oferite de noul centru de procesare.
Astfel, pentru a efectua procesul de migrare, vă informăm că pe 25 Ianuarie, sunt planificate lucrări de mentenanță asupra terminalelor POS, a ATM-urilor și ADM-urilor. Totodată, va fi limitat accesul la efectuarea operațiunilor online cu cardurile, deschiderea sau reemiterea acestora.
Ce trebuie să faci ca să nu întâmpini greutăți?
Acțiuni:
Extrageți fondurile necesare și efectuați tranzacțiile planificate prealabil zilei indicate
Efectuați operațiuni cu cardul prin Internet și Mobile Banking în prealabil
În ziua migrării evitați utilizarea cardurilor, a ATM-urilor și terminalelor POS
Contactați-ne imediat în cazul unei erori la nr. 022 600 000 până la 17:00 sau la +373 3030 1111 după 17:00
Dacă nu ați primit un răspuns raportați problema la migrare@eximbank.com