Picture

Cardul de debit EXIM YOUNG

Libertate financiară pentru tineri!

Ia legătura cu noi

Completați datele

Formularul a fost trimis

EXIM YOUNG

utilizare

națională și internațională

dobândă la sold pozitiv

1%, anual

SMS notificări

gratuit

plăți rapide

prin Contactless

Despre Card

Cardul de debit EXIM YOUNG este soluția perfectă pentru a introduce copiii și adolescenții în lumea finanțelor personale. Destinat tinerilor vârsta de la 7 până la 18 ani, acest card le oferă posibilitatea de a efectua tranzacții în siguranță, sub supravegherea părinților.

Cu deservire lunară gratuită și dobândă de 1% pentru soldul pozitiv, cardul îi ajută pe tineri să învețe să economisească și să gestioneze banii responsabil. În plus, poate fi utilizat atât în Republica Moldova, cât și în străinătate, oferind flexibilitate maximă.

Cine poate beneficia de Card EXIM YOUNG?

Cardul EXIM YOUNG este destinat tinerilor cu vârsta de la 7 până la 18 ani, iar beneficiarii acestuia sunt, în mod direct, copiii și adolescenții. Totuși, titularul contului este întotdeauna părintele sau reprezentantul legal, care are control asupra tranzacțiilor.

Principalele beneficii:

checked iconSiguranță și control parental – Părintele are control asupra tranzacțiilor
checked iconDobândă de 1% la soldul pozitiv – Tinerii pot economisi și câștiga venit din economiile lor
checked iconSMS notificări gratuite – notificări prin SMS pentru fiecare tranzacție
checked iconTranzacții sigure online și offline – Posibilitatea de a face plăți sigure la comercianți și online
checked iconInternet/Mobile Banking gratuit –părinții pot verifica soldul și istoricul tranzacțiilor oricând

Utilizare și Funcționalități

  • achitări de bunuri și servicii la comercianți;
  • plăți prin intermediul Internet/Mobile-banking (doar de părintele/reprezentantul legal al minorului);
  • plăți online, pe paginile web ale comercianților din Republica Moldova și din străinătate;
  • retrageri de numerar la ghișeele și bancomatele băncilor;
  • transferuri de la card la card, de la cont la cont;
  • alimentarea prin intermediul bancomatelor EXIMBANK Cash-In / la ghișeele Băncii și prin virament. 

 

Operațiuni Interzise 

Pentru a asigura siguranța utilizatorilor minori, sunt restricționate automat tranzacțiile efectuate în e-commerce, pe site-urile care prezintă un grad sporit de risc și sunt interzise minorilor.

Lista completa poate fi consultă aici. În plus, achitările efectuate de utilizatorii cu vârste între 7-13 ani sunt restricționate pe paginile web ale comercianților străini. 

 

Cum obții Cardul EXIM YOUNG?

Vizitează cea mai apropiată sucursală sau completează formularul online pentru a afla mai multe detalii despre cardul EXIM YOUNG. Asigură un viitor financiar responsabil pentru copilul tău!

 

Deschide cardul EXIM YOUNG în perioada 1 aprilie – 30 iunie 2025 și primești cadou un voucher la elefant.md. FII LIBER. FII COOL. FII YOUNG!

Unde găsesc întreaga grilă de Tarife și comisioane aferente cardurilor?
Întreaga grilă cu Tarife și comisioane aferente cardurilor poate fi găsită pe site-ul oficial https://www.eximbank.md/ro/tarife-si-conditii
Cum pot obține un card?
Solicitarea privind emiterea unui card poate fi efectuată:
- la una din Sucursalele Băncii;
- prin intermediul Internet Banking (Eximbank Online) accesând meniul “Emitere card nou”.
Cum pot bloca cardul în caz de pierdere sau furt?
În cazul depistării furtului, pierderii sau compromiterii Cardului de plată, Titularul contului/Deținătorul de card va solicita Băncii, blocarea urgentă a acestuia folosind una din modalitățile de mai jos:
a) prin apel telefonic la numărul de telefon +373 3030 1111 (Serviciul Suport Clientelă Non-Stop);
b) prin intermediul poștei electronice, cu transmiterea solicitării de la adresa electronică indicată în Cererea de deschidere a contului de plată și de emitere a cardului de plată sau în Chestionarul, expediată la adresa electronică contact@eximbank.com;
c) prin prezentarea personală la orice Sucursală a Băncii, cu actul de identitate în original.
Ce trebuie să fac pentru a închide cardul?
Este necesar de a depune Cererea de închidere a cardului/contului de plată la orice Sucursală a Băncii.
Ce trebuie de întreprins dacă PIN codul a fost uitat sau pierdut?
În cazul în care PIN codul a fost pierdut este necesar de informat urgent Centrul de contact la numărul de telefon +373 3030 1111, disponibil nonstop.
Reînnoirea codului PIN poate fi efectuată doar prin reemiterea cardului.
Care sunt măsurile necesare de întreprins dacă cardul a fost pierdut sau furat?
Este necesar de urgență de blocat cardul. Blocarea poate fi efectuată apelând Serviciul suport clienți la numărul de telefon +373 3030 1111, disponibil non-stop. Ulterior, este necesar de reemis cardul.
Cum pot fi modificate limitele de tranzacționare a cardului?
Clientul are posibilitatea de a solicita modificarea unor limite de tranzacționare. Modificarea limitelor pentru utilizarea Cardurilor de plată poate fi solicitată direct la ghișeele Băncii prin completarea unei cereri sau prin expedierea unui mesaj la adresa electronică contact@eximbank.com de la adresa de e-mail a clientului indicată în sistemul informațional al Băncii.