ATENȚIE: Tentative de fraudă!

Stimați clienți,

În ultima perioadă au fost raportate cazuri de fraudă în care persoane necunoscute apelează clienții, pretinzând că sunt reprezentanți ai companiilor de telefonie mobilă. Sub pretextul trecerii de la tehnologia 4G la 5G, aceștia solicită modificări urgente în setările telefonului sau instalarea unor aplicații.

 

În realitate, acești escroci urmăresc să obțină acces la telefonul mobil, prin aplicații de control la distanță, și să fure datele personale și bancare. În multe dintre cazuri, victimele s-au trezit ulterior cu bani retrași ilegal din conturile bancare.

 

Pentru a vă proteja, vă recomandăm:

  • Nu oferiți acces la telefon sau informații confidențiale persoanelor necunoscute;
  • Nu instalați aplicații la indicația apelanților, indiferent de motivul invocat;
  • Nu divulgați date despre card, coduri OTP, parole sau date de autentificare;
  • Nu accesați link-uri și nu descărcați fișiere suspecte;
  • Pentru orice solicitare sau suspiciune, contactați direct Serviciul Suport al operatorului dvs. sau EXIMBANK Contact Center: +373 2260 0000

 

📌 Rețineți: nici operatorii, nici banca nu vor solicita acces de la distanță la telefonul dvs. sau instalarea unor aplicații nesigure.

 

Vă rugăm să fiți precauți și să semnalați imediat orice comportament suspect.


Securitatea financiară începe cu vigilența.

 

07.07.2025